Monday, May 15, 2006

lekkere avondbesteding




21:18 Ik zit achter mijn bureau en kijk eens naar buiten. Hee de bomen gaan een beetje heen en weer, zou het waaien? Nou ja, ik stuur die sollicitatie emails voor mijn afstuderen maar eens op.

21:25 Misschien kan er nog wel even gekitesurft worden, het wordt wel bijna donker maar misschien net nog een half uurtje of zo. "Tjalling... ga je mee kiten"? "Nee, morgen weer vroeg op". Nou ja dan ga ik alleen.

21.35 De vlieger hangt in de lucht, surfpak aan en de wind lijkt voldoende. Daar gaan we! Hup vol plane naar buiten, paar backloopjes met volle power in de kite. Landen en weer snel verder. Oh wat geweldig! De zon is al bijna onder maar er hangt nog een mooie rode gloed aan de horizon.

22.15 Nou is het wel weer genoeg. Nog een paar golfsurfers in het water en het wordt nu toch wel erg donker. Laat ik maar stoppen. Aan de kant gekomen ontmoet ik de twee golfsurfers. Het zijn Rip Chris en nog een Chris. Vol enthousiastme maken we een praatje. Alle drie een hele lekker surfsessie gehad. Nu maar weer de boel opruimen, surfpak uit en op naar huis.

22.40 Lekker onder de douche en slapen, morgen vroeg weer surfen! Soms lees je een boek voor het slapen gaan, nu wordt er gesurft. Wat is dit fantastisch!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home