Friday, March 31, 2006

Hessel viel niet in de prijzen



Hessel zit al in San Diego voor 3 maanden en ik ging voor hem de prijs in de wacht slepen die hij zou winnen met de 'New venture' write your own business plan wedstrijd (www.newventure.nl). Veel mensen in pak en veel Delftse nerds maar was toch wel een leuke bijeenkomst. Veel goede tips voor hoe je het beste te werk kan gaan als je met een goed idee voor jezelf wilt beginnen en de man die het allemaal aan elkaar praatte was erg inspirerend (Croon). Toen werden de prijzen uitgereikt: 1000 euro per winnend team voor 10 teams van de 20 genomineerde. Ik had niet zo heel veel zin om dat podium op te stappen dus uiteindelijk vind ik het niet zo heel erg dat de inflatable surfboard niet in de prijzen viel maar ja toch wel jammer. Een paar andere jongens van Industrieel ontwerpen die ik toevallig wel van gezicht kende hadden meer geluk. Daarna nog even gebleven voor een biertje en nog met een paar hele aardige lui staan praten die ook een goed idee hadden maar ook niet gewonnen hadden. In de trein terug naar Amsterdam kon ik genieten van een heerlijke avondzon.

1 Comments:

At December 14, 2009, Anonymous Anonymous said...

hmm. cognitively style :)

 

Post a Comment

<< Home