Wednesday, May 10, 2006

einde Heemstede straat



Na een tijdje heel fijn samen met Yannick op de Heemstedestraat gewoond te hebben zit het er helaas weer op met het Amsterdam avontuur. Omdat een muis de internet kabels had gesaboteerd heb ik deze blog al weer een tijdje niet meer kunnen updaten. De stage is goed verlopen en we hebben het afscheid bij Springtime leuk gevierd met een mooi feestje. Tegelijk wat chocolade paaseieren verstopt in de studio en die liggen er volgens mij na een jaar nog want die zijn erg goed verstopt. Yannick heeft een nieuwe huisgenote voor een maandje: Roberta, italiaanse furniture designer in de dop, stage gelopen bij Droog design. Daarna komt er een hockey meisje in. Ik ben er achter gekomen dat ik Amsterdam een erg leuke stad vind om te wonen met veel dingen te doen, veel indrukken, veel verschillende mensen en leuke grachten. Ik ga er zeker blijven komen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home