Wednesday, May 10, 2006

the summer is magic




Heerlijk aan het strand wonen in de zomer en elke dag als je zin hebt lekker naar het strand en alle surfdagen meepikkken. Wie wil dat nou eigenlijk niet? Ik vind het zeker niet gek! Sinds 1 mei zit ik bij oud bestuurskameraad en kitesurfschool collega Tjalling Alkema in huis in Scheveningen. Die gast kan goed kiten joh, echt niet normaal. En hij eet kiwi's gewoon met schil en al op. Binnenkort komt er nog een surfmeisje bij: Cilia en dan is er nog steeds 1 kamer vrij. Op het skateboard is het 1,5 minuut naar het strand dus het is wel de bedoeling dat er iedere ochtend even een strandwandelingetje of een surfsessie gedaan wordt. Het Scheveningse volk is wel weer heel anders dan wat ik net van Amsterdam gewend was. Vooral ook veel oer-Scheveningers zoals ik het noem en de echte Haagse harries zoals je ze van de strip kent, ze zijn hier gewoon echt.Michiel, een goede vriend van mij die in Noordwijk woont, ga ik nu ook wat vaker opzoeken. Dat kan makkelijk: je pakt gewoon je kitesurf spullen en surft eventjes langs de kust naar Noordwijk. Laats al weer effe langs geweest voor een lekkere cocktail en een mooi feestje in Leiden met Sydney en Rick. Binnenkort gaan we catamaran varen en met een helikopter vliegen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home