Wednesday, May 10, 2006

weekendje Normandie




Direct na de laaste stage dag ging ik naar Normandie voor een weekendje Plankenkoorts gezelligheid. Matthijs C en ik reden 's nachts ernaartoe en het was heel erg rustig op de weg. Daar aangekomen om negen uur in de ochtend ben ik direct naast GJ in bed gedoken. Die had een beetje te veel gedronken en dacht toen ie wakker werd dat zijn vriendinnetje nog naast hem lag, effe schrikken dus. Er was niet veel wind en golven voorspeld dus surfen ging er niet echt gebeuren. Maar het was al heel cool om allemaal surfvrienden die ik toch al een tijdje niet gezien had weer eens te zien. Er is gegolfsurft, op koeien en stieren gejaagd, gedronken, gedanst, menselijke piramides gebouwd en door mij ook veel geslapen. Op de zondag belandden wij in een restaurantje aan het strand waar allemaal fransen iets te vieren hadden. Op de grond stond wat speelgoed zoals een afstand bestuurbare robot en daar hebben wij ons goed mee vermaakt. Daarna ben ik op wat rotsen aan het strand in slaap gevallen; zo rustgevend die zee.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home