Tuesday, May 30, 2006

de storm is weer gaan liggen



Verbazingwekkend hoe vaak het eigenlijk waait in Nederland. Laatst was het hier gewoon ruim 6 dagen achter elkaar lekker aan het waaien voor windsurfen. Nu ik in Scheveningen woon gaat dat toch allemaal wel een stukje makkelijker. Laatste maandag was het echt prachtig. Vanaf een uurtje of 8 ging het heel hard waaien en stonden er ineens golven van een metertje of 4. Af en toe dacht ik echt even dat ik in Zuid-Afrika was. Robbert SJ landde nog een forward vlak voor mijn neus en Jos riep: 'laten we lekker link gaan doen'. Dat deden we dus. Helaas was het zo mooi dat er volgens mij geen foto's zijn gemaakt. Binnenkort wel een paar foto's van een paar dagen ervoor.
Vandaag ben ik nog even gaan kijken op het strand. Vooral de zonsondergang was weer een feest!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home