Wednesday, June 21, 2006

surf en studie


Deze week maandag had ik het zoveelste praatje voor een afstudeeropdracht maar dit keer voor het eerst dat ik dacht van ja dit wordt het! De avond ervoor moest ik echt nog even naar een salsa partij op het strand bij strandtent Sol maar toen begonnen de zenuwen al aardig te lopen, dus maar lekker vroeg naar bed en vroeg weer op om nog even wat voor te bereiden. Het praatje ging erg goed en de opdracht sprak me erg aan: een rondvaartboot aangedreven door waterstof voor in de Amsterdamse grachten. Dit alles binnen de vakgroep Design for sustainability op de faculteit Industrieel ontwerpen. Na een leuk gesprek maar gewoon lekker gaan surfen want er stond een goede wind en de zon scheen. Daarna kwam Cilia langs en zijn we nog met Tjalling, Joe, Matt en Cilia gaan zwemmen om vervolgens lekker een koude pasta salade in elkaar te klussen. Best aparte mix trouwens met avocado en perzik. Toen hebben Matt en Tjalling ontdekt dat we een enorm cool voetbalspelletje op onze super nintendo hebben. De dag erna waaide het weer en moest ik werken: met de bus van de kitesurfschool naar Oostvoorne gereden om daar de hele dag in het water te staan. De cursisten die ik had konden gewoon heen en weer varen. Op woensdag waaide het alweer. Eerst maar eens lekker uitslapen en ja ik begon wel benieuwd te worden of ik die opdracht binnen had. Om half 2 zag ik het ik het eindelijk: ik was het geworden!!!!! hoera!! Om het te vieren gelijk surfpak aangetrokken, kite mee en op het skateboard naar het strand. Lekker golven gepakt en daarna weer terug naar huis om met alle Plankenkoorts dudes en babes te gaan windsurfen. Camilla (http://www.surfchicas.nl) was op een gegeven moment gevallen met haar dijbeen op de mast of zo. Fenna en ik maar even voor ambulance gespeeld. Het zag er niet best uit maar ik denk dat het nu al wel weer wat beter gaat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home