Tuesday, April 24, 2007

Keizerstraat


Op de Keizerstraat stond een huis te huur. Ik had niet precies een idee welk huisnummer het ook weer was. Toen ik laatst door de Keizerstraat liep zag ik een huis te huur staan en toen ben ik toch even gaan kijken welk nummer het nou precies was. Helaas bleek het het huisje aan de overkant van de straat te zijn, net naast de pizzeria. Heel de Keizerstraat zit vol met gezellige huisjes, maar net dit ene huisje zag er niet echt leuk uit. Op de foto is het het huis net naast het meest linker paasei. Aan de andere kant was het wel 30 seconden lopen naar het strand dus dat is zeker interessant. Toen ik ging bellen met de makelaar bleek het huis alleen al verhuurd te zijn. Nellie heeft gelukkig meer geluk. Samen met een paar vriendinnen woont zij vanaf aankomend weekend in een heel mooi volledig gerenoveerd huisje vlakbij Den Haag HS. Ik ben erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet. Aanstaande zaterdag ga ik helpen verhuizen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home